پودر ضدعفونی کننده دست و سطوح اکسیناب کد ۰۱ وزن ۱۲ گرم

890,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 3417188 دسته:

توضیحات

اکسیناب از بهترین محصولات شرکت ایرانی رابین‌تک است که ویژگی‌های خاص و فراوان، آن را تبدیل به یکی از موثر‌ترین و قوی‌ترین ضدعفونی‌کننده‌های موجود کرده است. این محصول با قدرت بالا تا ۹۹/۹۹ درصد میکروب‌ها، ویروس‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌های بیماری‌زا را در محدوده‌ی وسیع‌تری از pH و با حمله به DNA و RNA آن‌ها از بین می‌برد. مهم‌ترین خصیصه‌ی این محصول، قابل استفاده بوده بر دست، سطوح، تاسیسات و اقلام روزمره از جمله تلفن همراه (بدون کوچکترین آسیب) است.
از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول، عدم وجود الکل و کلر آزاد در فرمولاسیون آن است. این بدان معناست که برای دست و ریه‌ها حساسیتی ایجاد نکرده و روی سطوح، ابزار و تاسیسات خوردگی ایجاد نمی‌کند. اشتعال زا نبوده و با محیط زیست سازگاری کامل دارد، زیرا پس از استفاده، ماده‌ی شیمیایی از خود بر جای نمی‌گذارد. هرچند در ابتدای فعال‌سازی محصول بوی کلر به مشام می‌رسد، اما از نظر خواص کاملاً متفاوت از کلر و آب ژاول است.
۱۲ گرم پودر موجود در یک محصول به شما ۲۵۰۰ میلی‌لیتر محلول ضدعفونی‌کننده‌ی موثر می‌دهد که در صورتی که در مکان خنک مانند یخچال نگهداری شود، تا ۳ ماه از خاصیت میکروب‌کشی آن کم نمی‌شود.
فرمولاسیون این محصول کلرین دی‌اکساید بوده که توسط نهاد سازمان حفاظت از محیط زیست (EPA)، سازمان بهداشت جهانی (WHO)، سازمان غذا و دارو (FDA) و وزارت بهداشت کشور عزیزمان تایید شده است.
برای استفاده از محصول، ابتدا بطری حاوی پودر را تا نیمه با یک لیوان آب آشامیدنی (۲۵۰ میلی‌لیتر) پر نمایید و ۲ ساعت زمان دهید تا پودر حل شده و محلول فعال گردد. سپس یک لیوان آب دیگر در بطری ریخته تا ۵۰۰ میلی‌لیتر محلول قوی به دست آید. هرگاه قصد استفاده دارید، مقداری از محلول قوی را به نسبت ۱ به ۵ با آب آشامیدنی ترکیب کرده و بلافاصله استفاده نمایید. برای مثال، در صورتی که می‌خواهید در ظرف اسپری ۵۰۰ میلی لیتری از محلول استفاده کنید، ۱۰۰ میلی‌لیتر از محلول قوی و ۴۰۰ میلی‌لیتر آب آشامیدنی اضافه نمایید. همچنین می‌توانید در ابتدا، پس از فعال‌سازی محلول، آن را در ظرف ۲/۵ لیتری ریخته و با آب پر نمایید.
محلول رقیق شده برای دست و سطوح قابل استفاده است. محلول را روی دست‌ها یا سطوح ریخته یا اسپری کنید، سپس با پارچه یا اسفنج تمام نقاط سطح را ضدعفونی کنید.

حجم 12 میلی‌لیتر
سایر توضیحات محصول پیش روی شما یک بطری حاوی ۱۲ گرم پودر بوده که ۲/۵ لیتر محلول ضدعفونی‌کننده‌ی قوی ارائه می‌دهد.
این محلول قابلیت ضدعفونی هم پوست و هم سطوح را دارد.
این محصول فاقد الکل و کلر آزاد است. این بدین معناست که برای پوست و ریه حساسیتی ایجاد نمی‌نماید.
این محلول کاملاً سازگار با محیط زیست بوده و اثر تخریبی بر جای نمی‌گذارد.
می‌توان از این محلول برای ضدعفونی کردن تلفن همراه خود نیز استفاده کنید.
پس از ترکیب با آب، در صورتی که محلول را در جای خنک قرار دهید، تا ۳ ماه قابل استفاده و موثر است.
لطفاً در میان تصاویر کالا به طریقه‌ی استفاده نظر فرمایید.
یک پیمانه اندازه گیری متصل به درب محصول است.